21 Ocak 2013 Pazartesi

ANNE OLMAK (ZİMMET)

ANNE OLMAK


Düşünüyorum da, zevkle yaptığım şeylere baktığımda hepsinin ortak bir yönü var. Sonunda bir puan yok ya da mecbur değilim yapmaya,, başarılı olmak zorunda değilim ve sadece kendim için yapıyorum.. Çok iyi hatırlarım sınav sorularının cevaplarını bildiğim halde, sınavı yarıda bırakıp çok çıkmışımdır. Çünkü mecbursun orada kalmaya, her şeyin doğrusunu yazmaya ve sonuç da başarılı ya da başarısız olmaya.

Bir gün satmışım bizim minik kediyi babasına, biri evli biri bekar iki kız arkadaşımla oturuyoruz. Konu geldi; anne olmakla baba olmak arasında ki farka, konu ilerledikçe biz aynı şeyleri konuşan iki kadın olduk, çünkü durum her evde, aynı vaziyet de. Ne mi konuştuk başlıyorum;


İyi ki, Dünya'ya gelmesine sebep oldum dediğim, bilerek isteyerek sahip olduğum, güzeller güzeli kızım benim için paha biçilemez. Ama gelin görün ki şu gerçek de göz ardı edilemez. O hayatıma girdiğinden beri hiçbir şey tek kişilik değil. Asla önce kendimi düşünemiyorum. Her şey için, her zaman önceliğim, benim prensesim.

Neyse, asıl mevzu şu ben onun peşinde pervane gibi dönerken, bir dediğini iki etmezken aman gak demesin, aman guk olmasın derken, gözüm akşam yemeğinden sonra kahvesini de bir güzel kafasına diken, eline televizyonun kumandasını almış en sevdiği program olan futbol kanalının, birini bırakıp diğerine geçen, sessizliği öyle bir sessizlik ki; artık kulaklarımı tırmalayan, bir adama ilişiyor.

A-A pehito sen bu çocuğu tek başına yapmadın, kararı tek başına almadın, hadi şöyle en güzelinden sen de bir köşe seç kendine, aman diyeyim sakın ses de çıkarma diyorum ve yatıyorum pusuya bekliyorum neler olacak.

İlk raund başlıyor bizim prenses acıkıyor

A- "Aşkım karnı acıktı"

P- E güzel aşkım hakikaten acıktı hadi iş başına,

bizim minnoşun çişi geliyor

A-"Aşkııım çişi geldi"

P-Evet geldi tuvaletin yerini biliyorsun değiil mi, güzel sevgili,

arada daha çok şey var da, ben yine de ana hatlarıyla gideyim diyorum :)

A-"aşkım kızın uykusu geldi"

P-Tamam sevgilim dert değil, yatırabilirsin.

Bakıyorum tespitler doğru, canım aşkım anlıyor çocuğun dilini, eh yerine de getirebiliyor ihtiyaçlarını, o zaman bu AŞKIIIM BIDIBIDIBIDI niye.Bu çocuklar bizim olduğu kadar sizin de çocuklarınız, eğer bir tapusu varsa ikimizin üzerine.

Sadece bize zimmetliymiş gibi davranmayı bir kenara bırakıp, işin sadece agucuk bugucuk olmadığını anlayıp öyle davranın. Hala anlamadıysanız; Hey babalar, baba adayı olanlar, aday adayı olanlar kısacası hey erkekler; sözüm size, diyeceğim şudur; PAYLAŞALIM HAYATI.

O zaman kimse kendini kullanılmış, mecbur ve zorunlu hissetmeyecek. İşler daha keyifle ilerleyecek.Yüzümüzden gülücük eksik olmayacak, ne bileyim sizi daha çok seveceğiz, akşam bir değil iki kahve yapacağız, üstüne çayı da koyacağız ;)  Hangisi işinize gelecekse siz seçin diyor, aslında bir önce ki paragrafta koyduğum noktayı tekrar koyuyorum. Üstüne basa basa PAYLAŞALIM HAYATI.

Sevgiyle kalın...
pehito

YAZILARIN TELİF HAKKI pehito'ya AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 yorum:

  1. Olması gerekende o zaten. Erkek olarak göğsünü gere gere "çocuğum oldu benim" diye ortada yumurtlama mevsimi gelmiş tavuk gibi gezmenin anlamı yok :) Tabiki ortak olmak lazım. Ablam bu konuda çok şanslı, hatta çocuklarla ablamdan çok eniştem ilgileniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) darası çok şanslı olmayanların başına diyelim öyleyse :) umarım bu yazıyı okuyup ZINK diye değişen adamlarda olur, tek temennimiz bu...
      Sevgiler...

      Sil