18 Ocak 2013 Cuma

İNCİ TANESİ


Benim kitap ayıracım, ilham kaynağım, ruh ikizim.
Dut ağacının dalındaydık seninle,
Bir dut tanesini çevrelemiştik, olgunlaşsın diye.
Sonra silkelendik, bir kız çocuğunun eteğine,
Dut bal oldu kızın dudağında,
Biz de toprağa döndük seninle.
Sonra yağmur yağdı, çamur olduk,
Bir çömlekçinin elinde hayat bulduk.
Konak sahibi satın aldı bizi,
Köşkün en güzel köşesine konulduk.
Orada sürdük saltanatımızı.
O küçük kız çocuğu geldi yine, koşup oynarken kırdı bizi.
Tekrar toprağa döndük seninle.
Şimdi Adem'le Havva gibi; bedenlerimizde can bulduk.
Ve bir sabah yine birbirimize kavuştuk ...

Eda Mutlu

3 yorum:

  1. çok güzel bayıldım yüreğine sağlık Edacığım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda'ya ileteceğim yorumunu, ben de ilk okuduğumda aşık oldum ;) Gamzecim ... pehito

      Sil
  2. Bayanlar sizin yazdığımı beğenmeniz beni ne kadar mutlu ediyor bilemezsiniz,birazcık da olsa yüreğinize dokunabildiysem ne mutlu bana, ikinize de çook teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil