8 Ocak 2013 Salı

ÖZGÜR RUH KARDAN ADAM

kardan adam

Hoooop yuvarlanıyorum, ne kadar küçük başladım hayata. Yuvarlana yuvarlana büyümek bu olsa gerek :) Önce küçük bir el hissettim bedenimde, giderek büyüyorum, büyüdükçe bedenimdeki minik ellerin sayısı artıyordu. Öyle nazik dokunuyorlar ki bedenime.

Bir süre sonra sabitlediler beni, üzerime iki top eklediler hareketleri hissediyorum ve büyüyorum. İki kömür gözüm oldu, mutlu kahkahalar atan çocukları gördüm, havuç burnum masumiyetin kokusunu getirdi bana. Şimdi boynumda yeşil atkım eskisinden daha sıcağım ve kollarımda yapıştı bedenime kim tutar beni sevgiyle sarılmamam için söyle. Kömürden ağzım, ben de konuşabilir miyim onlarla dedirtti bana, sonra gülümseyen ağzımdan değil ama aktı içimden çocuklara gerçek dünya.


K.A- Tek endişem güneşin beni eritmesi,

Ç- O zaman da buharlaşıp gökyüzüne karışır, bulut olup, devr_i alem yaparsın.

K.A- Varlığın hiç kaybolmaz mı diyorsun çocuk İstiyor muyum ebediyet?

Ç- Seni bilmem ama benim bedenim hayır, ruhum evet diyor ebediyete.

K.A- Öyleyse herşey olması gerektiği gibi, bedenin gittiğinde, ruhum ebediyete doğru yol alacak

Ç- İşte en güzel son ya da başlangıç. Düşündüm de kardan adam; aydınlık_gece, son_başlangıç, kadın_erkek, siyah_beyaz birbirini tamamlayan, ne kadar çok tezat var şu hayatta

K.A- Biri olmazsa diğerinin olamadığı, birbirine muhtaç ne çok tezat.
  

4 yorum:

  1. bu güzel karlı günde bir kardan adam gözüyle bakabildik dünyaya sayende. bir çocuk şenliğinde hayatı anlamaya çalıştık, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dün gece perdemi aralatan arkadaşım Eda'ya çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş; vurgulamak istediklerin güzel şeyler, umarım herkes bunlara dikkat eder :) Kötü olmazsa iyi, bitiş olmazsa başlangıç olmazdı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Abdullah Kara.İşte şimdi biliyorum ki bir kişi dikkat etmiş :) böyle devam etsin, farkındalıklarımız artsın, hayat daha da değer kazansın; hepimiz için.

      Sil