30 Nisan 2013 Salı

ZEVKLE BİR MİM DAHA


Bloğunu zevkle takip ettiğim, yıldızlarımızı barıştırana kadar akla karayı seçtiğim ama barıştıktan sonra asla kavga etmeyeceklerini bildiğim, mavi beyaz temalı, renk renk hikayelerin, film ve kitap yorumlarının hakkının verildiği bloğun sahibi sevgili deeptone beni mimlemiş. Çok da güzel etmiş :) 

İlk kez içimden oldukça ciddi cevap vermek geldi, umarım sıkılmadan okursunuz. İyi okumalar ;)


1. Eğer düğünün olsaydı, nasıl olacak olurdu?
    Benim ki oldu da bitti maaşallah :) Sade bir kokteyldi :) ve istediğim gibiydi.

2. Yolda giderken sevdiğin idole rastlasaydın ne olurdu?
    Türkan Saylan'dı. Vefat etti biliyorsunuz, Allah rahmet eylesin. Hem tıp dalında hem sosyal anlamda çok başarılı işler yapmış Atatürkçü bir kadındı. Çocuklar için bir şeyler yapmadan ölmek istemiyorum.

3. Bir dizi karakteri olsan hangisi olmak isterdin.
    Eğer animasyonlar da dahil ediliyorsa karakterlere; ben Kayıp Balık Nemo olmak isterdim. Çok sevimli değil miiii :) Ve balıkların hafızası çok kısa süreli. Ne güzel yaşa ve unut :)

4. Hayatın bir senaryo olsaydı ve senaristi sen olsaydın nasıl bir senaryo yazardın.
    Acısı olan herkese dokunup iyileştirmek isterdim. Bu yüzden özel gücü olan bir kadın olmak isterdim, dokunduğu her şeyi güzelleştiren, iyileştiren.

5. Hep yaşamayı merak ettiğin, bir gün bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı.
    Ölüp, sonra da dirilmek. Gerçekten ne olduğunu bilmek isterdim, bu bir dilek değil sadece merak.

6. Eğer olanaklarını göz önünde bulundurmadan, hiçbir şeyi düşünmeden istediğin mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu.
    Dansa devam etmek isterdim :)

7. Farklı bir nedende dünyaya gelecek olsaydın, kimin görünüşünde olmak isterdin.
    Böyle iyi, çok şükür :)

8. Hayallerine konuk ettiğin prens/prenses nasıl birisi.
    Aşık :), çok aşık :)

9. Giyim tarzın.
    Victoria Beckham, gerçekten seviyorum tarzını ve yakından takip ediyorum. Bir kilo almamak için tatlı ama zararlı her şeyden vazgeçtim. İşte öyle, o tarz. :)

10. Seni en etkileyen dizi veya film sahnesi.
      Yeşil Yol'da, zenci adamın ağzından çıkan sinekler..Aslında sinek miydi onlar emin olamadım şimdi ama siyah kötülüğü temsil eden şeylerdi.

BİTTİİİ :)

Bu kez mimlemediklerimi mimleyeyim dedim :)

MİMLEDİKLERİM

Kahve Tadında
budeliçocuk
kaçıkturuncu
Pınarın Dünyası
Uyuşuk Hayalperest
Hektor
GÜZİN İNCE
cerenika
Bedia Cingöz
devinim
İlknur AKPINAR
Buket

Eveeet sizlerinde güzel yanıtlarını bekliyorum.
Sevgilerimle..

44 yorum:

  1. Samimi olmuş. Dans devam etmek deyince aklıma bir şey takıldı şimdi. Geçenlerde yazdığın hikayenin az da olsa gerçeklik payı yok değil mi? Tamamen kurgu yani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür

      Bilemedim ki hangi hikaye?? Adını da yazarsan belki yardımcı olabilirim :))

      Sil
    2. http://pehito.blogspot.com/2013/04/atesle-dans.html?m=1

      Sil
    3. Özgür

      %100 kurgu. Ama emin ol bir yerlerde daha da acısını yaşayanlar vardır :/ keşke olmasa, gerçekten elimden gelse herkesin yarasını iyileştirirdim.

      Bir sosyal sorumluluk projesinde etkin görev almıştım, engelli insanların engellerini kaldırmak için ne yapabiliriz diye. çok da başarılı bir proje yürüttük. hedeflediğimizin çok daha üstüne çıktık. o zaman yaralı çok insan tanıdım, engelli çok insan ve hiçbirini unutmadım. Arayıp hateını sorduklarım da var.

      Hayat bazı insanlar için çok zor ve tanrı beni çok duyarlı, hassas biri olmakla ödüllendirmiş. Görmezden gelmem ve yapabileceğim her şeyi sonuna kadar yaparım. Bu arada bunları neden yazdın diyebilirsin. kör olanların gözünü açmak için. Bİraz hassasiyet kimseye zarar vermez. herkes bir düşene yardım etse yerde kimse kalmaz. daha kalkınmış, daha donanımlı, daha farkında bir millet oluruz diye düşünüyorum :)

      Çok da araştırdım bu dengesizlik niye diye. Kimisi çok varlıklı, sağlıklı ve mutlu kimisi tam tersi. Kendimce buldum birşeyler. Rahatlatacak. Tanrı acısı olan herkesin yardımcısı olsun.

      :)

      Sil
    4. Gerçeklik payı varmış işte. Ben bildim yine, en birinci oldum.
      He birde engel bedende olmaz beyinde olur. Akıldır insana zoru kolay yaptıran.
      Ben bedensel engellilere acıyamam çünkü o insanlar acınacak halde değil, tam aksine onların bize acıması lazım. Çünkü onlar zor şartlarda yaşamayı başaran insanlar eminim ki bir çoğumuz bir uzvumuzu kaybetsek hayata küseriz ve hiç bir şey beceremeyiz...

      Neyse saçma saçma konuşmayayım daha. :)
      Bu başka postun konusu...

      Sil
    5. Özgür

      Birinci sensin , ikinci kim :))

      Gerçekliği şöyle, hayatın içinden ama benim birebir yaşadığım ya da gördüğüm bir şey değil.

      Engelin en kötüsüdür zihinsel engel haklısın. Ve yine haklısın onlara acımamalıyuz ama bizi ilgilendirmiyor deyip kendi yolumuzda yürümeye devam etmemeliyiz.

      Hah bak hikayedeki gerçeklik şurada, bunları da projede çalışırken öğrenmiştim. Türkiye'de çoğu yapı onlar hesaba katılmadan planlanıyor ya da eksik planlanıyor diyeyim. Bu konuda çok açığımız var. Metrolara iniş çıkış, otobüse binme ve inme ve daha niceleri. İşte hikaye de bu kısımlar gerçek ya da engelli maaşı. Bu konuda da saçma prosedür ve yaptırımlar var.

      Hayata küseriz doğru ama yaşıyoruz Özgürcüm hayat devam ediyor deriz bir yerde. Demeliyiz de :)

      Saçma olur mu, çok haklı şeyler yazmışsın ve ben memnun oldum bunları yazmana. Yazdıkların burada da çok şık durdu :))

      Sil
    6. Metro otobüs vs yerler konusunda Antalya büyükşehir belediyesinin hakkını veririm. Çok önemli adımları var hocanın o konuda. Belediyenin ücretsiz engelli taksileri var, kırmızı otobüsler var ve her yerde engelliler için yeni dizaynlar yapıldı. Bir çok eksiği var dünya standartlarında ama Türkiye'ye göre bayağı iyiyiz. Bence İstanbul Ankara gibi yerlere yüklenmek lazım. Özellikle Ankara'yı biliyorum orada askerlik yaptığım için ve orada hiç bir özel dizayn yok.
      Neyse seninde dediğinin özeti benimde dediğimin özeti şuraya çıkıyor; Engelli insan yoktur, engel yaratılan insan vardır.

      Sil
    7. Özgür

      Noktayı senin cümlenle koyalım öyleyse :))

      Engelli insan yoktur, engel yaratılan insan vardır
      :))

      Sil
  2. ben severek okudum canım cevaplayacağım tabiki de :) nemoyu bende severım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedia Cingöz

      Sıkılmamana sevindim. Nemoyu kim sevmez :))

      Hadi bakalım bekliyorum yanıtlarını :))

      Sil
    2. http://www.yelkenlikiz.com/2013/05/biri-mim-mi-dedi.html işte cevaplar :) teşekkür ederim mim için ;)

      Sil
    3. Bedia Cingöz

      Eve geçer geçmez bakıyorum. Ne demek ben teşekkür ederim cevapladığın için :)

      Sil
  3. ne sıkılması beee.
    nemoooo
    acıları dindirmeek.
    dansa davet şey devam.
    hepsisiii.
    aşık.
    ölüp dirilmek.
    ama çok iyiiii beeeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      Heheheh bu kez ciddi olayım daha doğrusu ben olayım istedim. Burada kurgu yok, 3. Sayfa haberleri yok, başka insanlar yok :) bu yanıtlarda sadece ben varım.

      Ne mutlu sıkılmadıysanız
      :))

      Sil
  4. evet çok zevkli bir yazı olmuş :))) yeşil yoldaki o sahne mükemmeldir ama Esaretin Bedeli'ndeki ( shawshank redemption ismi niye esaretin bedeli diye çevrilir anlamak güç) çatıda bira sahnesini tek geçerim :)) şu da linki : http://www.youtube.com/watch?v=ZMVCtnPFi70
    zira aynı filmdeki iki kadının italyanca şarkı söylediği sahnede efsanedir yha aslında film başlı başına mükemmeldir hele ki o kütüphane kurmak için yazdığı dilekçeler (ki 6 yıl boyunca her hafta yaptı bunu) biz öğrenciler için suratsız öğrenci işleri çalışanlarına karşı azimli olmayı öğretmiyor mu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Demirkol

      Teşekkür ediyoruuuum :))

      Esaretin Bedeli, evet o da çok güzel bir filmdi :)) yarın ilk iş izleyeceğim :)

      Bu arada bir önceki mim yazısında mimlendin. Bekliyorum çocukluğundaki oyunları yazmanı :))

      Sil
    2. evet biliyorum; geciktim biraz 1 yarım saat içinde hazır olacak postum :))) uzun bir post oldu, çocukluğuma gittim :)))

      Sil
    3. Fatih Demirkol

      Baktım bende, okudum, yorum da yaptım
      :)

      Sil
  5. Sorular ve cevaplar tam yerinde olmuş :) Ayrıca mim içinde teşekkürler sevgili arkadaş.

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni Güney Kore'ye uçur

      Teşekkür ediyorum :))

      Cevaplar tez zamanda gelir umarım :) heheheh

      Sil
  6. severek okudum :) mimi şu Sınavlar bitsin en geç Pazartesi cevaplayacagm teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur AKPINAR

      Çık sevindim sıkılmadığınıza hihi :))

      Bitsin tabi sınavların, sonra bekliyorum cevaplarını :))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Pire Kızı

      Çooook teşekkür ederim :)) samimiyeti hissettirebildiysem de ne mutlu bana :))

      Sil
  8. Bana da mim ya, ilk mimimi sen yap pe hito ya da ben mi denesem? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. USKA

      Mimledim seni deeee, hadi bakalım seni de sınav yapıyorum bu sorulardan :)) heheheh

      Bekliyorum cevaplarını :))

      Sil
  9. mim için teşekkürler,
    en kısa zamanda yanıtlamak üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elsa

      En kısa zaman yakın olsun :) bekliyorum merakla :)

      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  10. "Acısı olan herkese dokunup iyileştirmek isterdim. Bu yüzden özel gücü olan bir kadın olmak isterdim, dokunduğu her şeyi güzelleştiren, iyileştiren." Sen zaten dokunduğun şeyleri güzelleştiriyorsun kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum

      Yüreğin öyle güzel ki :) çevrende sana dokunan herkes senin kadar güzel yürekli olur umarım, sevgilerimle :))

      Sil
  11. benide mimlemişsin en kısa sürede yanıtlayacağım. bu arada tarz konusunda bende seninle aynı fikirdeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZİN İNCE

      Seni de mimledim evet, bekliyorum en kısa zamanda cevaplarını
      :)

      Tarzımız bir demek
      :))

      Sil
  12. evlilik sorusu var, evleneli
    çok oldu ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket

      O zaman sen de nasıl evlendiğini yaz :) ben de benimkinden azcık bahsettim :)

      Sevgilerimle :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Baharcım

      Teşekkür ediyorum, senin güzel görüşün :)

      Hadi sen de yaz bekliyorum :)

      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  14. Bende bir cevaplayayım hemen. teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest

      Hadiiiii bakalım, bekliyorum cevaplarını. Merakla :))

      Sil
  15. çok zevkli bir mim olmuş. ayrıca kendimi de görünce mimler arasında mutlu oldum :) teşekkür ederim, zevkle cevaplayacağım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Tadında

      Ben de senin mutlu olmana mutlu oldum. Hadi çabuk cevapla o zaman.
      :)

      Sil
    2. cevapladım mimi :) tekrar teşekkürler :)

      Sil
    3. Kahve Tadında

      Okudum beğendim yorumumu da yaptım
      :)

      Sil
  16. Ben cevaplayamadım..çok yoğundum..
    Acaba zaman aşımına uğradı mı..?
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Budeliçocuk

      Tabiki zaman aşımına uğramadı. Cevapla lütfen biz de okuyalım :))

      Sil