27 Mart 2014 Perşembe

HEY SEN!



DUYURU

Gözlerinizi dört açıp okuyun emi :) deeptone "bak yayalım bu duyuruyu" deyince, meraklanıp günlük yaşamını samimi içten yazılarıyla bizlerle paylaşan Benguk arkadaşımızın bloğuna ışık hızıyla gittim ama bir o kadar hızlı yazamadım.

Yazısını okuduğumda kendime gelen ilk yorumu düşündüm. Admin Panpa'nın yazarı Abdullah Kara yazmıştı ve sevinçten takla atmıştım (biraz abartmış olabilirim). :) Sonra Tango yapanlarda varmış, benim ki onlarınkinin yanında az kalmış. İzleyici sayınız artar, görüntülenme sayınız artar ama o ilk yorum gelene kadar her şey sayılardan ibaret gibi gelir size. İlk yorum sizi işin gerçekliğine inandırır.

Benden bu kadar, gerisini  http://birvarimbiryokum.blogspot.com.tr/ nin yazarı anlatsın. Ben de onun yazısını aynen yayınlıyorum.
:)

                                            hey sen!


Evet evet sen!
Canımın içi, iki gözüm, kelamımın alıcısı, hayalime ortak!
Ya da sen canım blogger arkadaşım!
Çok mu zor iki satır yorum bırakmak?
Ne zaman kendimizden ve birbirimizden bu kadar uzaklaştık?
Ne oldu da bize başlarda sonsuz desteklerken şimdi bir küser olduk?

Bu bir yorum dilenciliği değildir yalnız bunu belirteyim!
Ama bir gerçek var ki bloglar yorumlar sayesinde gelişir, büyür, olgunlaşır!
Hatalı olabilirim, beğenmiyor olabilirsin, sevmiyor da olabilirsin..
Ama bunu bana yaz ki "hoolleeeyy en bi harika benim" modunda olanlardan sıyrılabileyim..


Evet ben en bi harika yazar değilim! Belki biraz Türkçe'm de kıttır. Ya da sana sıkıcı gelir anlatımım ama bunu bana yaz!
Ürünü anlatıyorum, sana farklı yönleri varsa yaz!
Çok mu beğendin yaz!
Bayılıp bunaldın mı yaz!
Yoksa hepimiz kendimizi tekrar edeceğiz sıklıkla..

Yorumdan kastım "aaayyyiii cııınnııımm" yaz değil elbet.
Bırakalım artık "o beni oraya çağırmadı, bu bana yamuk yaptı" triplerini, bir sıyrılalım bundan..
Burası hepimizin şahsi arka bahçesi, elbette dilediğimizi atar tutarız ama birbirimizden esirgediğimiz 2 satıra ne oldu da gitti bizden?
Hepimiz biliyoruz birbirimizi gizli gizli okuyup burun kıvırdığımızı, gelin yapmayalım bunu, açık olalım, kendimiz olalım!
Ha yazılanlar gerçekten ilgini çekmiyordur anlarım ama düşünceye bu kadar balta vurulan bir ülkede sen benden düşüncelerini ne olur esirgeme ki ben nefes aldığımı bileyim!

Canım okuyucu, yaz kurban olayım yaz! Sen olmazsan ben zaten olamam!
Beni ben yapan sensin, senin yorumların!

Hadi iki gözüm öpüyorum çok, bana yaz...

Sevgilerimle..
 
 
Not: Bu yazıyı bizlere bildirerek ve linklerimizi vererek kendi bloglarınızda da yayınlayabilirsiniz.

 

32 yorum:

  1. Dört Bir Taraf'ı dinliyorum, gözlerim pehito da
    Önce hafiften bir rüzgar esiyor;
    Hey sen!
    Mailimde, Twitter'ımda
    Hesaplarımın hiç durmayan bildirimleri
    Dört Bir Taraf'ı izliyorum, gözlerim pehito da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alper Sağlam

      Ne tesadüftür ki ben o akşam programı izlemedim
      :)
      Bu güzel yorum için teşekkür ediyorum
      :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ali ÇALIŞKAN

      Eveeeet buna da çok memnun oluyoruz
      :)

      Sil
  3. aynennn ya basinda beklerdim yorum yazsin biri dye hey gidi günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımarımtırak Çikolata

      Şeker seni şeker
      :)

      Sil
  4. Yazılarımıza yorum yapılması tüm blogcuları tabii beni de her zaman mutlu eder elbette ama çok da kafaya takmamak lazım. Ben birisinin yazısına yorum yazmak istersem kimse beni durduramaz, bu hiç tanımadığım bir blogcu da olabilir. Yazarım yorumumu çıkarım, bazen de bir, iki, üç hep ben yorum yazıyorum ama karşı taraftan ne yoruma bir cevap, ne de hani iade-i ziyaret gibi benim sayfama gelip yorum yazmaya tenezzül yok...e o zaman ben de 'çok naz aşık usandırır' deyip bırakırım:)) tek anlamadığım vaktiyle çok sık yorum yazıp da sonradan ayda, yılda bir yorum yazmaya başlayanlar..sebebi siyasi yazılarım olabilir, bilemiyorum...korkuyor olabilirler..mesela bir arkadaşım Müjde senin yazılarını beğene tıklamaya korkuyorum" demişti, böyle dobra dobra açık açık yüzüme söylenirse o zaman memnun olurum, hiç üzülmem. ha bir de çok ciddi siyasi bir yazı yazmışım altına "huuu ne haber ben geldim ya da çay var mı çay" diye yorum bırakılırsa o yorumu yayınlamıyorum..halbuki iki satır da konuyla ilgili bir şeyler söylerse yorumu yayınlayacağım tabii ki...e böyle kaprislerim vardır:)
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablacığım

      Hepimiz yazdıklarımız için emek harcıyoruz, en önemlisi zamanımızı ayırıyoruz. Sırf bu sebeple ciddiye alınmalı yazdıklarımız. Ben konsantre olamayacaksam açıp bakmıyorum bloglara. Anlamsız bir şey yazmamak için.
      :)
      Çay, kahve konusunda sizinle hemfikirim
      :)
      Size her şey yakışır
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  5. Benim için yorumlar çok değerli, yeni olmamama rağmen. Çünkü yorum olmadığında özellikle karikatür ve çizimleri boşuna yapıyormuşum gibi hissediyorum. Tamam ilk amacım kendimi rahatlatmak ama insan yinede istiyo işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah

      Yapsınlar işte, yorum yapsınlar.
      :)

      Sil
  6. Beğenip paylaşmanıza çok sevindim, teşekkür ederim :) Yine geleceğim! :)

    YanıtlaSil
  7. yorumlarda içten olmak gerek insan ayrımı yapmamak gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım

      Ve sen o içten olanlardansın
      :)

      Sil
  8. sırf yorum bırakmış gibi görünmek için tek kelime edip altına link bırakıp çıkacağına bence hiç yazmasada olur
    çokda tııın yani !!
    bende aynen bücürkveben gibi düşünüyorum bu konuda
    çokda takılmamak lazım yani ama şunu kabul etmeliyim ki birkaç benim için özel canlar var onların yazdıkları yorumlar bana yön veriyor bazen işte o yüzdende özeller ve çok azlar :)
    sevgiler pehitocum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tulay Demirbas

      Bende ikinize katılıyorum. Ve iyiki varsınız diyorum
      :)

      Sil
  9. hayat acımasız..
    zaman yok bu aralar..
    en kısa zamanda yorumlarımla aranızda olucamm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şayhmus Pamuk

      Umarım iyisindir
      :)
      Görüşürüz o vakit
      :)

      Sil
  10. Daha fazlaca katılamazdım söylenenlere.

    Böyle gelişeceğiz. Birbirimizin fikirlerini bilip, önemseyeceğiz.
    Çok mühim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Potterhead

      Hoş geldin.
      :)
      Ben ilk yazılarıma bakıyorum, öylesine farklı ki bugün yazdıklarımdan. Hem yazdıkça hem de yorum aldıkça şekilleniyor yazdıklarımız.
      O yüzden Hey Sen diyen ilk arkadaşımıza ve youm bırakanlara teşekkür ediyoruz.
      :)

      Sil
  11. Okunmak güzel şey ama yaaaa...
    Tabi yorum almak daha bi güzel. Bu konuda seni gerçekten takdir ediyorum Pe Hito... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi

      Hangi konuymuş o
      ;)

      Sil
    2. Okuyorsun ciddi ciddi ve yorum yapmakta üşengeç ya da cimri değilsin :)

      Sil
    3. kahve telvesi

      :) içten ve samimi olmaya çalışıyorum, elimden geldiğince.
      :)

      Sil
  12. Bana yorum yaz demekle olmuyor bu işler.
    Sen de ona yazacaksın.
    Çünkü bloggerlık nezaket ziyaretleri ya da iade-i ziyaretlerle yürüyor maalesef. Şayet yazılarına çok yorum istiyorsan, dünya genelinde hatta Amerikalı ve Japon bloggerlarda bile kural bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma

      Haklısın, çokça örneğini gördük
      :)
      Yalnız yazılarını okumayı sevdiğim ama bana bir tek yorum yapmamış blogerlar var, bu da bir gerçek.
      :)

      Sil
    2. O zaman içinden gelen sesi dinlemek zorundasın.
      Okumayı seviyorsan okuyup çıkacaksın. Söylemek istediğin varsa yazacaksın pehito.

      Yüzlerce blogger var. Hep sen gidersen yetişemezsin. Eşyanın tabiatına aykırı :))

      Sil
    3. Zeugma

      Bende tam olarak bunu yapıyorum
      :)
      Kesinlikle, yetişmek mümkün değil. Ve olduğu kadar.
      :)

      Sil
  13. Kesinlikle katılıyorum ve bir süre önceye kadar, okuduğum her arkadaşıma yorum yazardım. Bu sanırım biraz da vakitle ilgili bilemiyorum.
    Girdiğim her blogu okurum mutlaka okumadan alakasız yorum yapanlarıda anlamam :) ama bazen şöyle oluyor, okuyorum ve kalıyorum ne yazacağımı bilemiyorum. Bazen de sadece okumak ve hiç bir şey yazmamak istiyorum :) ayrıca Zeugma doğru söylüyor her okuduğumuza veya her bloga yorum yapmaya imkan yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı Aslı

      Imkansızlıklara katılıyorum
      :)
      Ve benzer şeyleri ben de yaşıyorum. Bazen yazıyı okuyup yazacak bir şey bulamıyorum ve bazen sadece okumak istiyorum. Bu iki hafta böyle oldu. Ne bloğa yazdım ne de sizlerin yazılarına yorum. Bazen de böyle hissediyor insan.
      :)
      Bir de bak sen yorumları bile okuyorsun "Zeugma" diye belirtince bunu anlamış olduk.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil