11 Temmuz 2014 Cuma

ÇELLO


İçime dönmüş bakıyor, bakarken yürüyor, yürürken düşünüyorum. Ne zaman birkaç işi bir arada yapsam elime yüzüme bulaştırırım, bu gece de aynısı oluyor.. Her biri birbirine karışıyor, biri bir yanımdan diğeri diğer yanımdan çekiyor. Öyle ki, rüzgarda savrulan kuru bir yaprak gibi, ne gideceğim yol belli ne de döneceğim.

Ve bir şey tutup, tarifsiz bir sıcaklıkla sarıyor bedenimi. Bu bir çello ve ona eşlik eden hafif gitar sesi. Çellonun başında; arkası kısacık önleri aksine uzun kesilmiş siyah saçlı bir kadın. Saçları çellonun nota değmeyen tellerine dökülmüş hafif rüzgarla sallanıyor. Herkes gelip geçerken önlerinden ben takılıp kalıyorum o anda. Deniz çıkıyor karşıma ve sahilde yanan ışıkların gece denize bıraktıkları rengarenk izdüşümleri.

İçim boşalmış gibi hissediyorum, bir uçan balon gibi yükseliyorum göğe. Gözlerim kapalı ama öncesinde fotoğrafladığım her bir kare kolayca beliriyor zihnimde. O kıvrımlı dudakları her zamanki gibi kahve kokuyor ve ben kokusunu içime çeke çeke öpüyorum onu. Siyah kirpiklerinin arasından bakan kahverengi gözleri her zamanki gibi gülüyor bana ve koca bedeni, benim ince bedenimi sarıp en güvende hissettiğim anlardan birini daha yaratıyor.

Ve uyandım...

pehito

29 yorum:

  1. Hayatı yaşadığımızı hissettiren rüyalar bir kaç notanın büyüsü kadar güzel dimi?
    Bazı anlar vardır öyle derin bakarız ki içten sanki ben bunu hiç unutmayacağım deriz,keşke hayatın tüm karelerini böyle yakalayabilsek. Emeğine yüreğine sağlık çok güzel yazı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani

      Kesinlikle öyle!
      :)
      Unutulmaz olur hayat o zaman. Alır yanımıza götürürüz her şeyimizi.
      :)
      Teşekkür ediyorum
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sonsuz

      Kesinlikle öyle; Gün Aydın!
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Happiest Bride

      Hoş geldin!
      :)
      Teşekkür ediyorum.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  4. çello deyince bile bende uyandırdığı farklı bir his var :)
    Çok güzel yazmışsın yine Pehito. Her zamanki gibi her kelimen ayrı bir anlam yüklü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dördüncü Tekil Şahıs

      Değil mi? Sesi de karizması da bambaşka.
      :)
      Çok teşekkür ediyorum. Böyle yazdığınızda çok mutlu oluyorum.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  5. Yürüyorum hasretin , acının üstüne ... Sezen Aksu söyledi fonda okurken .. dokunaklı olmuş pehi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız

      Ben de hep şarkı dinlerken yazıyorum. Hatta önce dans ediyorum sonra yazıyorum.
      Sevgilerimle.
      :)

      Sil
  6. Herşey bir hayalde ya da rüyada saklı aslında :)
    Çok güzeldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis

      Belki de öyle. Yaşamadan öce değil, yaşarken de değil belki ama yaşadıktan sonra gizleyebiliriz bir kaç notanın arasına.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  7. Rüya bile olsa, o güzel sesle başka dünyalara gitmek.. ne hoş ne anlatılmaz bir olaydır.. yaşamak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest

      Aslında sen de hayalperestsin. Ben de.
      :)
      Ben ayakta görüyorum o rüyaları.
      :)
      Hayal edecek zamanı bul yeter.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  8. o anın resmi sözcüklerle bu kadar güzel çizilebilir,
    çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım

      Beğenmiş olmana çok sevindim.
      Sevgilerimle canım
      :)

      Sil
  9. pe hitocum
    okurken rüya gibi dedim:)yumuşacık
    yapacak çok şeyi olan,güzel şeylere hayran ve o'na da hayran birinin kollarında:)
    son cümleyi okuyunca gözlerim kocaman oldu,döndüm bi daha okudum.
    sevgiler çook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvacım

      En başından böyle hissetmiş olmana, hem sevindim hem şaşırdım.
      :)
      Benden de sevgiler
      Hep mutlu ol
      :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Şımarımtırak Çikolaya

      Çok mutlu ettin beni
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  11. ayhh iliklerime kadar hissettim sanki!
    ne gideceğim yol belli ne de döneceğim bu cümle de ayrıca bi
    güzeldi işte bulamıyorum uygun kelimeleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım

      Senin samimiyetini her zaman hissediyorum. Samimiyetinden eksiltme yeter.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
    2. hehehe bu aralar bu güzel cümleyi sürekli duyuyorum ve bu beni inanılmaz mutlu ediyor
      Çokk teşekkür ederim =)

      Sil
    3. Aslıcım

      Çünkü gerçek.
      :)

      Sil
  12. Rüyalarını seviyorum...

    YanıtlaSil
  13. Muhteşem bir yazı olmuş. Elinize sağlık. Oldukça etkileyici..

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten çello hem sesiyle hem de görüntüsüyle çok etkileyici bir enstruman. Yazınızın çok içten olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil